Ciută.Cristina.info

Materiale utile – competente digitale

CRACIUN 2009


Ne aflam in mijlocul sarbatorilor de iarna. In aceasta perioada suntem alaturi de cei dragi si petrecem in familie sarbatorile. In primul rand vreau sa urez tuturor vizitatorilor : SARBATORI FERICITE cu sanatate , bucurii si toate cele bune alaturi de cei dragi. Sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa, bucurie in inima si multa sanatate si putere de munca. Ca de obicei, sa ne adunam in jurul bradului alaturi de familie si de cei dragi, sa lasam lumina Craciunului sa ne patrunda in case si sa ne bucuram de magia sarbatorilor.

Ati avut un Craciun frumos? cu multa voie buna si bucurie in casa? noi da! ba am avut chiar si doi brazi, unul micutz de tot, cel mai mic si mai frumos brad avut vreodata, mai mult un simbol. Si unul mare de tot, impodobit ca in povesti, care ne-a umplut sufletul de bucurie! o seara tihnita in familie asa cum se cuvine unei asemenea seri, cu daruri multe si atita bucurie, de parca imi venea sa tin de fiecare clipa si sa o rog sa mai ramina un pic macar! desi departe de restul familiei v-am simtit pe toti atit de aproape, am vorbit cu fiecare din voi, am vorbit cu prieteni dragi, am primit asa de multe mesaje, ca nu imi ramine decit sa zic un simplu multumesc si deja am spus totul din tot sufletul meu. Va doresc noua tuturor cit mai multe asemenea minunate sarbatori si deja se cheama ca sintem niste fericiti!

Vreau sa ii multumesc Lui Dumnezeu pentru tot: pentru ca suntem sanatosi , pentru ca ne putem ruga in pace, pentru ca am langa mine oamenii dragi, pentru iubirea, buna-intelegere, armonia si linistea pe care le avem, pentru belsugul din suflet si cel de pe masa!
Ceea ce va doresc si voua!

27/12/2009 - Posted by | Sarbatorile de iarna, Vacanta de iarna | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

